Logistiek
De logistieke dienstverlening van Hollander - Kantoorwensen op maat is volledig gebaseerd op dropshipments. Complete en correcte leveringen zijn belangrijke TCO-aspecten bij Office Supplies. Wij kunnen u voor 99% complete en correcte next day delivery garanderen. Deze belofte kan worden waargemaakt dankzij ons innovatieve logistiek centrum, waar mensen en systemen (o.a. pick-to-voice) zorgen voor een snelle verwerking.
Het ISO 9001:2008 gecertificeerde kwaliteitsmanagementsysteem van mijn inkooporganisatie garandeert dat de verkoop en distributie van onze producten verloopt via de hoogste standaards. Regelmatige beoordelingen zorgen ervoor dat het hoogste niveau van klanttevredenheid gehandhaafd blijft. Mijn inkooporganisatie heeft zich via de eisen die door ISO 9001:2008 worden gesteld gecommitteerd aan voortdurende verbetering.
Backorder afhandeling
Hollander - Kantoorwensen op maat streeft naar uitlevering van complete orders, omdat dit één van de belangrijkste TCO-aspecten is bij de levering van Office Supplies. Hierbij is het uitgangspunt dat eventuele backorders nooit uw probleem zijn en zullen daarom altijd automatisch worden nageleverd, zonder extra kosten. Om u pro-actief te kunnen informeren ontvangt u altijd een melding met de verwachte levertijd d.m.v. orderbevestiging en elke werkdag een actueel overzicht met alle openstaande backorders.